دک آکایی Akai GX-F80

ناموجود

دک کاست آکایی gx-f80

ارسال از 1 روز کاری

زمان آماده سازی و ارسال محصول

خرید محصول دک آکایی Akai GX-F80

بزودی موجود می شود!

معرفی کوتاه

دک آکایی Akai GX-F80

دک کاست آکایی مدل AKAI GX-F80 دستگاه بسیار کم کارد ۳هد سوپر GX دو موتور دستگاه فول لوجیک کینگ سایز جزو دستگاه های معروف دهه۹۰ یک‌ دک کاست تمام عیار برای استفاده بدون هیچ گونه عیب و نقص رکورد بی نظیر 09363085550

توضیحات

دک آکایی Akai GX-F80 یک استریو کاست دک با کاهش نویز Dolby B است.اولین بار توسط Akai در سال 1979 با قیمت خرده فروشی توصیه شده 550 دلار فروخته شد. و یک سال بعد متوقف شد.
ویژگی های اصلی Akai GX-F80 عبارتند از: 3 هد و مانیتورینگ خارج از نوار، نوار شمارشگر مکانیکی 3 رقمی.انتخاب نوع نوار دستی و قابلیت جابجایی نوارهای معمولی. کرومی و فلزی، حمل و نقل با تسمه تکی.

نوار کاست بارگیری از جلو معمولی با محفظه کاست واقع در سمت چپ عرشه. خروج نوار به صورت مکانیکی عمل می‌کند. و نوار کاست باید طوری قرار گیرد که طرف آن رو به جلو باشد. و در داخل کاست خوب پخش شود.

سطح سنج های مورد استفاده در دک آکایی Akai GX-F80 پیک سنج های دیجیتالی عمومی هستند. کنترل‌های حمل‌ونقل کاملاً منطقی مورد استفاده در GX-F80 به آن اجازه می‌دهد تا به کوچک‌ترین تماس انگشت برای انتخاب عملکرد حمل‌ونقل سریع و بدون دردسر پاسخ دهد.

سیستم Dolby-B صدای خش خش نوار روی نوارهای ضبط شده در GX-F80 را تا 10 دسی بل در بالاترین فرکانس کاهش می دهد. slgnal آزمایشی چندگانه 19 کیلوهرتز موجود در پخش استریو FM می تواند باعث تحریک نادرست سیستم کاهش نویز شود. فیلتر MPX قابل تعویض GX-F80 سیگنال پایلوت را فیلتر می کند. و از پردازش Dolby مناسب برنامه های استریو FM اطمینان می دهد.

برای ضبط زنده این دک دارای 2 ورودی میکروفون برای اتصال میکروفون با کانکتور جک است. برای گوش دادن بدون مزاحمت یک کانکتور جک برای یک جفت هدفون استریو عرضه شده است. اتصال به سایر اجزای صوتی برای پخش را می توان با کابل RCA و ضبط از یک منبع توسط کابل RCA به دست آورد.

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

بزودی موجود می شود!