آمپلی فایر یاماها YAMAHA A-S501

اورجینال
آماده ارسال
خرید محصول آمپلی فایر یاماها YAMAHA A-S501

قیمت: تومان ۴۱,۷۰۰,۰۰۰

توضیحات

طراحی مدار با کیفیت صدای بالا بر اساس مفهوم ToP-ART (فناوری بازتولید صوت خلوص کامل).
طراحی ToP-ART و پایه ART صدای بهینه را تضمین می کنند وقتی پردازش و انتقال سیگنال صوتی ساده و مستقیم باشد، احتمال کمتری وجود دارد که تحت تأثیر نویز و اعوجاج قرار گیرد.
فناوری طراحی تقویت کننده یاماها به نام ToP-ART دارای طراحی مستقیم متقارن ورودی/خروجی (ورودی به خروجی) است که کانال های چپ و راست در یک طرح مستقیم و متقارن برای بالاترین خلوص سیگنال سازماندهی شده اند. علاوه بر این، شاسی پایین پایه ART (ضد رزونانس و سخت) و میله مرکزی محکم، پشتیبانی با استحکام بالا و میرایی ارتعاش را فراهم می کند. این نوآوری‌های طراحی یاماها به بازتولید صدای غنی این آمپلی‌فایر با موسیقیایی فراوان کمک می‌کنند.
قطعات با کیفیت بالا برای عملکرد صوتی فوق العاده
ترانسفورماتور قدرت سفارشی، خازن های بلوک سفارشی، دو رله بلندگو مسیر سیگنال مستقیم، سیستم زمین یک نقطه ای، هیت سینک های آلومینیومی اکسترود شده و سایر قطعات با کیفیت بالا بدون زحمت شرایط سیگنال صوتی را کنترل می کنند. کیفیت تک تک قطعات و همچنین نحوه کار آنها با هم، اساساً کیفیت صدای هر جزء را تعیین می کند. یاماها فقط از قطعات بسیار با کیفیت استفاده می کند که با دقت انتخاب و آزمایش شده اند.
ایجاد شده توسط تجربه و سنت غنی یاماها و تخصص بالای فناوری
یاماها با سابقه ای طولانی بیش از 125 سال به عنوان سازنده آلات موسیقی، همچنین برای قطعات HiFi شهرت بالایی دارد.
آمپلیفایر یاماها YAMAHA A-S501 با بهره گیری از این تجربه غنی و تخصص بالای فناوری ایجاد شده است. بر اساس مفهوم “صدای طبیعی”، برای بازتولید همه موسیقی‌ها آنطور که واقعاً به نظر می‌رسد، و با دقت دقیق از طراحی مدار تا تولید صدای اولیه ساخته شده است، حتی اگر یک مدل ورودی، کیفیت صدای بالا و صدای غنی از نظر موسیقی را تولید کند.
حالت مستقیم خالص برای خلوص صدای بیشتر
حالت Pure Direct باعث می‌شود که سیگنال‌های موسیقی کوتاه‌ترین مسیر ممکن را طی کنند و آمپر بافر و کنترل‌های تن، بلندی صدا و تعادل را دور بزنند تا عملاً هرگونه کاهش سیگنال برای خالص‌ترین کیفیت صدا را از بین ببرند.
کنترل صدای متغیر پیوسته
آمپلیفایر یاماها YAMAHA A-S501 همچنین دارای یک کنترل بلندی صدای آنالوگ جدید در پنل جلویی است که از صدای الکترونیکی برای کیفیت صدای بالاتر استفاده می کند که به شما امکان می دهد افکت بلندی صدا را به دلخواه تنظیم کنید. جدا از ولوم کلی، تعادل صداهای با فرکانس پایین و بالا را کنترل می‌کند و محدوده تونال کاملی را در هر سطح صدا ارائه می‌کند و افت طبیعی فرکانس‌های بالا و پایین در گوش انسان را در سطوح نرم جبران می‌کند.
پایانه های با روکش طلا
پایانه های با روکش طلا، اتصال با کیفیت بالا را تضمین می کنند که از از دست دادن سیگنال جلوگیری می کند.
A-S501 دارای پایانه های بلندگو با روکش طلا و پایانه های RCA (CD، Phono) و کواکسیال است.
فیچر های بیشتر این آمپ بی نظیر

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۴۱,۷۰۰,۰۰۰